Hodet over vannet

Er ikke alle perioder her i livet som er likke lett,og det er ikke haltid like lett og hvite hvorfor heller. Har hat en periode der det ikke har vært like lett å holde hodet over vannet,alt har vært tungt. Det enkleste har vært å trekke seg inn i seg selv og levd i min lille boble.

Men nå er det på tide å ta seg selv i nakken og komme i gang igjen med ting som faktisk betyr ganske mye for meg og min trifsel, som å blogge.Sliten lei og utilpass ja det er jeg, men hjelper jo ikke noe å trekke seg bort. Bare å krumme nakken å komme seg over kneika,en dag må det da gå min vei også 🙂

Uventede ting kan jo skje som denne vakre blomsten 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg