Hadde jeg aldri trodd

For en del år siden var min datter Voctoria i praksis på et sykehjem på Kreta. Når hun kom hjem fikk jo mor så klart gave hjemme presset olivenolje og sitroner plukket fra tre i hagen. Sitronen duften nydelig av sitron, ikke som de vi får kjøpt i butikken her. Det var noen stener i disse sitronene som mor plantet, prøver å plante alle stener jeg dumper over er jo så gøy å se om det kommer opp noe 🙂

Det må være 4 eller 5 år siden jeg plantet disse stenene, opp kom det en planta ja og grønn å fin har den vært helt til jeg tok den inn for vinteren i høst. Den mistet rett og slett alle bladene og det har ikke sked før, men jeg tenkte jeg får slå på litt vann i ny og ne. Ble jo litt lei meg og ville ikke erklære den død med en gang, håpet på at den ville våkne til liv når solen tittet frem. Så den ble plassert i det ene vinduet i bassengrommet der det ikke er så varmt, men er det sol så er den der.

 

Og til mors store glede våknet den opp og begynte og komme med nye blader.


Så har det skjedd som jeg aldri trodde kom til å skje, jammen blomstrer den også så her blir det gøy og følge med. Dette beviser jo bare at det mest utrolige kan skje bare man er tålmodig, tror og ikke gir opp 🙂

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg