Trist beskjed

Så trist når man får beskjed at noe man har vert så glad i ikke har lenge igjen å leve. Og nå er jeg veldig lei meg for har fått tilbake min kjære bil Remi fra verkstedet. Og det var ikke Økonomisk lønnsomt å reparere min kjære Remi 🙁 Men når han har oppnådd en alder av 16 år så må man vel være fornøyd. Han har vert snill og grei og ikke gitt meg mange problemer på de årene jeg har hatt han .

Remi er den eneste tingen som jeg eier som jeg har vært så egoistisk og kjøpe meg bare med tanke på meg selv. Det var det jeg fikk igjen for et helt hus i mitt forige liv. Nå har Remi bare noen måneder igjen og leve, og det er veldig trist for mor. Har ikke råd til å skaffe meg en ny heller, hvis ikke lotton går inn snart da :-)))))

Men som med alt annet man mister så får man bare ta med seg de gode minnene og gå videre her i livet .

Men dypt savnet vil du bli kjære Remi <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg