Ble så sur

I går kveld kl 2200 når jeg hentet datter Cassandra på jobb var det begynt og snø, men jeg håpet at det ikke skulle bli noe særlig ut av det. Når jeg gikk for å legge meg kl 01,30 var bilen til far som han ikke hadde kjørt inn i garasjen dekket med snø. Når jeg sto opp kl 08,05 i dag var det masse snø ute, da ble jeg så sur. Jeg liker jo ikke vinter jeg så dette syntes ikke eg er greit. FB minnet meg i går på at på den dagen for to år siden var det sol og 21 varme grader, ja bare gnu det inn du FB :-)))

Vel da er det bare å fyre i ovnen og fine noe å tusle med inne, noe som ikke er så vanskelig siden det nærmer seg 8 Mai og komfirmasjon til Elena.

Får vel tusle en tur opp på senteret og se om eg treffer noen å slå av en prat med. Det er jo vår spretten der oppe i helgen, Jammen sa jeg vår ja .

Ha en fin Fredag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg