Siste dagen

Været er helt utrolig nydelig, og dette er siste dagen å gjøre noe fornuftig på før konfirmasjonen. Men jeg skal da ha med meg litt av det fine været også ja, gidder da ikke stresse mer enn jeg må. Så jobber man jo mye mer effektivt når man jobber for vil jo ha med meg mest  mulig av finværet også 🙂


Her gidder vi ikke å lage mer stress ut av ting enn det som er nødvendig. Som min mormor alltid sa ” hastverk er lastverk ” og det er veldig sant. Men det er en forskjell på det og det å være effektiv 🙂

Ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg