En lat dag

Eller var det de? Har nå skiftet på senga,

 vasket tørket og brettet  to maskiner med klær.

Det er vel ingen tvil om at det er noen som jobber på KIWI i dette huset 🙂

Sittet å renset jordbær i det fine været og kjent solen varme i nakken 🙂

Rørt jordbær å puttet i fryseren, så da er det bare å hente når jeg trenger 🙂

Så er det jo noen skjørter som trenger en runde med strykejernet i dag, men nå nærmer jeg meg klar til morgendagen .

Tid til å late meg litt i solen har jeg også fått tid til på denne late dagen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg