Men hva skal jeg lage til kaffen

Ja i dag henger flagget ute å vaier i vinden for det er bursdag i huset. Min kjære fyller år men hva skal jeg finne på til kaffen, han er jo ikke så glad i kaker han. Mor må jo bare vri hodet sitt å finne på noe for noe må hun jo bare finne på 🙂

Min kjære er jo en menn som har alt han trenger, han har jo mor :-))))) Det er bort i mot håpløst å kjøpe noe til den mannen, så da ble det blomster. Men må vel innrømme at jeg nok tokk etter min egen smak. Min kjære får få noe annet når jeg dumper over det og tenker den må han bare ha 🙂 Håper han blir glad å får en hyggelig dag <3

xoxo Jacqueline

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg