Når hodet sier en ting.

Mor har komet seg litt vekk fra bare å gå på asvalt,enda hun ikke liker seg så godt i skogen. Redd for å møte på elg og andre skummle ting :-))) og ikke minst for å ga seg bort. men når hodet sier en ting å kroppen en annen. Gikk forbi denne treroten å tenkte den er litt som meg, tørr og stiv. Den har bikket over å gitt på, men det kan ikke jeg gjøre å bare jobbe på.

Går til fysioterapi og prøver så godt jeg kan å gjøre ting som skal være bra, men har ikke hatt så mye smerter og brytninger i kroppen på lenge.

Er jo så utrolig vanskelig å hvite om det er kroppen eller hodet man skal høre på da .

Men for meg så vil jeg jo så gjerne at hodet skal vinne, og at det skal snu så jeg å kroppen blir på lag. Bare å bite tennene sammen for man kan jo ikke gi opp å sette seg i en stol for da har man jo egentlig tapt.

Svaret er vel å finne den veien som passer best for meg, høre på alle gode råd som blir gitt. Men saken er vel den att det som hjelper for noen ikke er bra for andre og det må bare respekteres. For det sliter også å få høre at du må gjøre sånn og slik, når du vet den bare gjør dett verre for deg. Disse trassig pommpene som tror de vet best hele tiden må man nok bare lære seg å lokke ørene for. Jeg gir det en sjanse, men funker det ikke for meg så må det respekteres. Det er ikke det at jeg ikke vil at det skal hjelpe, heller tvert i mot:-)

For meg er det helt klart viktig å prøve å se bra ut, og ikke pleie elendigheten.

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg