Med god margin :-)

Min kjære som er medlem av Cortina klubben dumpet bort i at man kunne få garn til genseren som var den norske OL genseren fra 1956 i Cortina, hvis man strikket den ferdig til 24 Juni.

Den 24 juni er det vist treff i Cortina klubben som er en rar gammel type bil som jeg ikke har sånn sans for, ikke min greie. Men det er strikking, for det er jeg god til.

Garnet kom i posten den 6 juni, så min kjære mente det var umulig å strikke en genser på 3 uker. Men jeg sa det skal jeg gjøre mitt beste for å få til ja, og det har jeg gjort.

Med god margin er jeg i dag ferdig med genseren, og i tillegg har jeg hatt to strikkefrie dager. Jaaaaaaaa jeg klarte det jeg ja 🙂 Nå bør min kjære være fornøyd som har fått seg genser med kjærlighet i alle maskene 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg