Varmer mors hjerte <3

I dag ble mor overasket av to av sine døtre som sa de skulle på senteret og kose seg med is. Der gjorde de mer enn og spise is ja, kjøpte jo gave til sin mor også. Så da ble jeg kåret til årets mor, viste ikke at jeg var nominert engang jeg :-)))))

Jentene lo og mente jeg måtte få en samling av kopper nå, men slike kopper får man da aldri nok av <3

Denne hadde jeg jo ikke maken til, og virkelig fin er den. Kaffen blir ekstra og i denne koppen, for det varmer i hjertet også <3

xoxo Lykkelig mor <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg