Sommer,sommer,sommer

Ja da sitter man her å hører det tordner som bare det og himmelen bare har åpnet seg med stri regn.

Denne unge damen er slettes ikke glad i torden. Noe som er ganske underholdene for oss andre, jeg kjenner igjen min mormor i henne. Hun var også veldig redd for torden, gikk ikke et lite tordenbrak uten at den dama fikk det med seg :-)))

Mor liker heller ikke dette for hun vil ha sommer, sommer, sommer og ikke bare regn og ustabilt vær. Missunder de som har tatt seg en tur utenlands nå ja.

Må virkelig si jeg skulle ønske jeg kunne ta meg en tur til Colombia og besøke familien der nede nå. Savner både dem, varme og sol <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg