Feirer nasjonaldagen :-)

Flagget har jo bare stått rett på innsiden av døra og ventet etter Cassandaras bursdag den 16 juli. For nå skal det jo opp igjen 20 Juli er den Colombianske nasjonaldagen så da må flagget opp.

Skulle ønske av hele mitt hjerte at jeg kunne feiret nasjonaldagen i vakre Cartagena.

Sammen med min herlige Colombianske familie som jeg savner så fryktelig.

På vandring sammen med slektning Gaspar i gamlebyen med hyggelig prat med en kar som kunne snakke Norsk :-))) Ja det var jo der  man skulle vert og opplevd feiringen av nasjonaldagen og ikke i Norge men jeg får gjøre så godt jeg kan.

Men mitt hjerte og mine tanker er i Cartagena Colombia, lengter så fryktelig tilbake for å bli bedre kjent med mine. Ville vært fryktelig om vi bare fikk møtes en gang, er jo ikke alle som er like unge som meg :-)))))

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg