Hva er dette tro ?

Mor har en tendens til å plukke ut frø av ting når hun står å lager mat. Tanken er å plante det å se om det kommer noe opp, og det gjør det av og til. Som regel så pleier jeg og huske hva jeg har tatt frø fra når jeg planter det, men ikke denne gangen.

Fant et frø i vinduskarmen som hadde ligget der ganske lenge, puttet det i en blomsterpotte og glemte den helt bort. Der fant jeg den helt tørr etter noen uke, tenkte jeg får slå på en skvett vann og se. Jammen kom det noe opp ja, men hva er det tro :-)))))

Sitronplanten til mor trives ute og er nå blitt et lite tre. Det er nå 5 år siden jeg plantet stenen fra en sitron fra kreta som jeg fikk av datter Victoria 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg