Har vært helt i kjellern

Som noen av dere sikkert har merket så har det vært stille fra meg her en stund. Gikk på en smell og har vært helt nede i kjelleren på flere måter. men nå prøver jeg og klatre meg opp igjen og komme meg litt ut blant folk både på den ene og andre måten.

Første skritt er og gjøre noe så en ikke blir redd når man ser seg selv i speilet. Tenke positivt og håpe at ting ordner seg, det blir jo ikke noe bedre av og deppe. Innse at noen ting aldri vil bli som før, legge det bak seg og gå videre selv om det ikke er lett.

Være positiv og drømme seg tilbake, men håpe på og drømme om at jeg snart får dra tilbake til de menneskene og landet jeg elsker så høyt.

xoxo Jacqueline
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg