En ny super dag

I dag har mor hat en ny super dag på jobb, må si jeg bare stor koser meg:-)

Trivelige folk å jobbe sammen med, og et trivelig sted å jobbe. Det er jo ikke noen ulempe at jeg kan dra hjemme fra kl 12,50 når jeg starte kl 13,00 enda så er jeg på jobb 5 minutter før jeg skal starte.

Og det verste av alt er det at jeg bobler av energi når jeg setter meg i bilen for å kjøre hjem. Ikke noen sak å ta litt husarbeide etter jobb heller. Her er det bare kos i dag og mor er fornøyd med sin egen innsats

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg