Bryter tausheten

Etter en god stund med taushet fra mor så har jeg nå bestemt meg for å bryte tausheten.


 

Har hatt travle dager med jobb, og litt glede og gruff. Men det er så hyggelig når jeg treffe mennesker som spør meg om jeg har sluttet og blogge, og som savner meg. Det gjør jo at jeg får lyst til å ta meg sammen å begynne å blogge igjen, trodde jo ikke at jeg skulle bli savnet da. Det varmer mors hjerte og få disse tilbakemeldingene, har jo også savnet og sette meg ned å skrive til dere.

jeg ikke har tengt

Er ikke like påvirket av at ting butter i mot lenger for det er jo opp til meg og ta grep, den beste til å hjelpe meg er meg selv. så er det hyggelig når andre trår til og hjelper en på vei. Lar meg ikke lenger knekke av ting som ikke er så store når alt kommer til stykke, må kjefte litt på seg selv når man blåser opp ting. La andre hvite at jeg ikke har tenkt å gjøre noe annet enn å stå støtt.

Er så utrolig heldig som har mennesker rundt meg som er glad i meg og vil mitt beste. Fått drømme jobben bare rett bort i gata, mad vedens mest hyggelige mennesker. Da er det så mye letter og takle de dagene som ikke er så gode, når jeg vet jeg har det.

Masse gode minner fra mitt kjære Colombia, selv om jeg lengter fryktelig tilbake ditt til min kjære familie. Og nå som kulda setter inn her i Norge så blir ikke lengselen noe mindre, for jeg passer jo bedre inn der enn her.

Her har vi det bar og stråler av lykke sammen med familien.

Har funnet meg selv, og hvor jeg en dag skal tilbringe mer tid. Mitt mål er en dag og kunne bo med min familie der jeg hører hjemme og trives. Og hvor jeg så absolutt er ønsket 🙂 Vil du nok så klarer man det før eller siden 😉

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg