Jobbet for lenge på kjøpesenter :-)))))

Ja da er mor i gang med jula, og hun stor koser seg. Har jobbet for lenge på kjøpesenter, der skal det jo være ferdig pyntet til 14 november. i Colombia var julen i gang på kjøpesenteret i begynnelsen av Oktober. Det er nok mange som syntes det er vell tidlig, men jeg liker å kose meg med julen. Er vant til at det var mye jobbing i julen og det kan det nok bli å år også. Så jeg gidder jo ikke å stresse, da begynner jeg heller før og gleder meg over det :-))))

Forberedelse av julematen er jo også godt i gang i dette huset. Lammelår er saltet og henger nå til tørk så Julian får sin favoritt fenalår på julekoldtbordet 🙂

Så etter en tur til fysioterapeuten så passer det bra og bare surre litt rundt og gjøre det koselig, høre på litt koselig musikk, se ut på snøen som falle, og lage lutefisk til middag 🙂

Ha en super alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg