Hvorfor er jeg som jeg er :)

Man kan jo  si at vi påvirkes av det miljøet vi vokser opp i. Ja jeg er på virket av min gode mormor. Hun har lært meg så mye, blant annet at livet går opp og ned.

Men denne herlige damen møtte jeg ikke før jeg var 50 år, hun er mitt søskenbarn. Datter av min fars bror, så vi er ganske nært beslektet. Hun har levd sitt liv i Colombia, og jeg mitt i Norge. Vi har jo en ganske stor likhet utsende messig, men vier er skremmende like i væremåte også.

Så i mitt tilfelle må man nok si at gener nok spiller en stor rolle i dette.

Så når mine barn sier at mor danser teit, så sier min familie at du er en av oss og det ligger i blodet 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg