Mye har skjedd

Tenk i dag er det 2 år siden pappa døde, og mye har skjedd på de 2 årene. Vet jo ikke om jeg skal være trist eller glad jeg, men det er jo trist at pappa ikke lenger er blant oss.

Jeg respekterte hans ønske til den dagen han døde med ikke og finne min Colombianske familie. Men var ikke sen om og starte søket etter å finne dem når pappa døde, og må si jeg var veldig heldig som klarte å spore dem opp så lett 🙂

Ikke  minst er gleden stor over å se hvor jeg slekter fra, både i sinn og skinn.

Kunne oppleve å ta med meg mine til Colombia og bli kjent, bli en stor familie. Er kanskje stykt å si det men jeg føler faktisk at jeg har vunnet mer enn jeg har tapt. Men savner deg og tenker på deg i dag pappa, og syntes det er synd at du ikke tok meg med på en fantastisk reise til vakre Cartagena.

xoxo Jacqueline
 

2 kommentarer
    1. Så heldig du har vært tross alt, sånn er livet, noen kommer og noen går. Hyggelig at du føler nærhet med den nye familien din. Jeg er sikker på st dem er glad for å ha fått deg også, Jaqueline.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg