I disse dager :-)

Ja nå i disse dager er det 1 år siden jeg møtte min Colombianske familie for første gang, en opplevelse som var veldig stor. Og masse kontakt har vi hatt siden da 🙂

Har på det året rukket og vært på besøk hos familien en gang til, og denne gangen var også datter Elena med.


 

Så fint å kunne vise barna denne delen av familien, og vakre Cartagena. Nå forstår Elena veldig godt hvorfor mor lengter til Cartagena, for nå gjør hun det selv også 🙂

Ikke bare de kjekke gutta ………

Den herlige familien, med liv, musikk, sang og dans hele tiden :-)))

 

Her blir jo alle revet med, selv de som er litt mere Norske :-))) Hjemme sier de jeg er ” gal ” her er jeg normal 🙂

Man kan da ikke annet enn å lengte tilbake til dette, kan man vel 🙂

Håper at det ligger mange turer foran meg i fremtiden til denne vakre byen 🙂

xoxo Jacqueline
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg