Stor glede med en vond bismak

Jeg fikk en gledelig opplevelse for to dager siden, kontakt med min Colombianske søster 🙂 Noe som gjorde meg utrolig glad, vi er jo søstre. Men det jeg inners inne hadde fryktet var sant, hun har ikke hat det like bra som meg. En dame som har hat et vanskelig liv, med en far som bare stakk før hun ble født og en mor som så på henne som en skammplett . En dame som har slitt i Colombias dårlige strøk uten noen som ar brydd seg veldig om henne og det bærer hun stakkars preg av.

Min søster Ana er 58 år det skulle man ikke tro. Jeg sitter her med så dårlig samvittighet pga min far som aldri har bidratt med en eneste krone til sin datter. Tenk hva noen hundrelapper i måneden hadde gjort for denne damen. Jeg kan ikke si annet en at jeg skammer meg på min fars veiene. Han skal faktisk være glad han er død nå, så sint så sint! Hun har også 8 barn slik som jeg har, men jeg tror ikke det er av samme grund. Er så glad for at min nevø Winston fant meg 🙂

Setter livet i et annet perspektiv når jeg ser min søster som er et uskyldig offer av ande menneskers egoisme. Skammer meg over hvordan vi klager og er misfornøyde med hvordan vi har det. Ikke kan vi spise ditten og datten, misfornøyde med det vi har og det vi mestrer. Har problemer og er deppa, men vi vet vel egentlig ikke hva det vil si å ha et hart liv vi. Burde virkelig skamme oss noen og en vær tenker jeg nå.Vi aner virkelig ikke hvor bra vi har det, og burde få opp øynene!

Er så utrolig glad for og ha funnet min søster, men mitt hjerte blør nå. Skulle så virkelig ønske jeg kunne gjøre noe for å hjelpe henne til å få et bedre liv, det fortjener hun virkelig.

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg