Husk å leve


 
Etter den tragiske bortgangen til komiker Åsleik Engmark så begynner man og tenke litt over livet. Han og jeg var like gamle, bare 51 år. Ja jeg sier bare for jeg føler meg ikke gammel, det er alt  for tidlig og forlate denne jord. Og der ser vi hvor lite vi vet om hvor lenge vi får bli på denne jord, så vi må ikke glemme å leve mens vi er her.

Ta vare på menneskene rundt og ikke henge oss opp i bagateller og tull, for plutselig så er det for sent og rette opp det man har trodd man hadde årevis på og gjøre. Vi utsetter ting vi gjerne vil gjøre, for det passer ofte bedre litt om en stund når barna er store elle hva det enn må være vi bruker som unnskyldning mange av oss.

.

Nå når jeg ser hvordan man lever og nyter livet i andre kulturer så har jeg virkelig lært noe. Om vannet flommer inn så lar de seg ikke stresse nevneverdig av det, mat og hygge må man jo ha for det. Man må bli flinkere her til og sette pris på det man har, leve livet og nyte være en dag. Og ikke minst blåse i hva naboen og alle andre syntes, men leve livet SITT som man ønsker. Husk vi lever bare en gang, og ingen vet hvor lenge det skal vare.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg