Nye gardiner på g :-)

Jeg må si jeg har vært så heldig som hadde en bestemor som lærte meg og bli venn med symaskinen. Har også arvet interessen for gardiner av henne 🙂 Hun sa alltid at man kan si mye om menneskene som bor i et hus av gardinene de har, og jeg vil si meg enig med henne der 🙂

Så vips en time med symaskin hygge så hadde jeg nye gardiner på mors stue, selvgjort er velgjort 🙂 Og så får jeg de som jeg vil ha dem, litt gammelmodig stil.

Jeg skulle nok likt meg på 1800 tallet for elsker gamle møbler og tunge gardiner, hadde ikke hatt noe i mot og traske rundt i lang kjole heller jeg :-))))

En riktig god helg til dere alle 🙂

xoxo Jacqueline
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg