Nå skal det feires :-)

Når man har nådd mål man har satt seg så må det vær lov og feier, klappe seg selv litt på skulderen og si “nå har du vært flink “.Og det skal jeg nå, for første delen av et stort mål er nå nådd 🙂

Ja jeg har nå kommet opp til resultatet 50 % flytende Spansk på kurset jeg tar. Målet mitt er jo og mester dette språket som min familie snakker, og min far aldri lærte meg. Jeg syntes selv jeg har vært flink som har oppnådd dette på under et år. Føler jo at det helt sikkert hadde vært enklere å lære som barn, men har jobbet hardt og det har gitt resultat. så nå skal jeg lene meg tilbake og feir for det syntes jeg at jeg fortjener nå:-)

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg