Når jeg føler meg langt nede

 

Og det  har jeg følt meg mange ganger opp gjennom livet, stanga i den forbanna veggen. Noen ganger der det ganske lett å komme gjennom, mens andre ganger tar det veldig lang tid .

16 år gammel ble jeg gravid, måtte gå 12345678910 runder med meg selv før jeg klarte å fortelle det til min mor. Jo da det var noen tøffe dager, gjorde meg sterkere det er jeg sikker på. I dag har jeg verdens herligste sønn på 30+ som jeg er sååååå utrolig stolt av.

Som ganske ung følte jeg at en del manglet, familie på farsiden. Så jeg har fått 8 barn. Som jeg ikke angrer en dag på, utrolig stolt av alle sammen er jeg 🙂

Tok meg 40 år men gir men seg ikke så når man målet for jeg fant min Colombianske familie til slutt. den som ikke gir seg vinner !

Jo da jeg har vær der hvor jeg har ønsket å gjøre slutt på mitt liv, ting har vært virkelig tungt. men det har jeg måt takle selv. har til og med fått høre at jeg ikke har rett til å puste på denne jord! Men denne motgangen har bare gjort meg sterkere,  det er helt klart.

Som Cesilia Brækhus som kommer fra samme sted som min familie, Cartagena så lar  jeg meg ikke slå ned 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Sååå koselig å høre litt om deg og familien din igjen. Du er virkelig en strek person, et forbilde for alle dine barn kan jeg tro.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg