Min kjære skulle valgt det motsatte av meg

Han er en naturens mann, jeg liker by og asfalt .Han sier han like det som er naturlig ,å usminket. Vel jeg vet ikke om jeg skal tro han, jeg har alltid vært en sminket person. han har nå surra rundt meg mer eller mindre i 33 år :-)))

Jo da joggebukse er ok det mellom 0700 og 1100 hvis jeg er hjemme og ikke skal på jobb, men ellers det så er det fy !

Var på en tur i Riga for noen år siden, satt og tok en vin på torget. Var jo ikke vanskelig å se hvem som var turister da, de som var der fra var jo bare så mye bedre kledd. Her i Norge så lurer de på om du skal bort hvis man pynter seg, mens jeg gjør det for å føle meg vel.

Vel min kjære må nok bare begynne og innrømme at han slettes ikke mistrivdes mad asvalt  og Colombianske damer. Så må vel innrømme at han tilpasser seg mer meg enn jeg han. For meg kommer du ikke til å se på skitur i skogen.

Må si jeg er heldig som har han, som blir med meg på mitt. Så når han vil i på sine turer så sier jeg god tur, passer barn, hunder og hus 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg