Smaken av sol og varme :-)

Savnet er fryktelig stort til mitt kjære Cartagena og alle mine kjære der, så i dag tok jeg en liten smak 🙂

Savnet jo ikke playan noe mindre når jeg kjente smaken og lukten av kokos da 🙂

Drømmer tilbake til hyggelige glade dager i et utrolig herlig land.

Men i dag skinner også solen på min gårdsplass, lene seg tilbake i solveggen og kjenne at solen varmer. Ja det går mot bedre tider her i Norge nå, men det er ikke den samme gleden og munterheten  hos Nordmenn.

Min lengsel etter og dra og bli borte lenge er ikke blitt noe mindre, men det lar seg jo ikke gjøre. Men man kan jo drømme om at en dag før de som er gamle er borte lar det seg gjøre. Ta igjen litt av alle de årene vi ikke har vist om hverandre.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg