Glede og entusiasme

Har været en stille periode på jobb i Februar så det har blitt litt ” ferie ” på meg. Men her om dagen så ringte min gode sjef og lurte på om jeg var klar til og sette i gang igjen, og gjett om jeg er svart jeg .-) Da fikk jeg et så hyggelig svar som bare bekrefter at jeg har verdens hyggeligst sjef, ” Gleder meg til du er tilbake-du sprer glede og entusiasme ” da får man jo tåre i øynene når man får den meldingen fra sjefen. Så er han nok også så lur at han vet at vi damer liker litt skryt :-))) Er så glad for jobben min og de herlige kollegaene jeg har å jobbe sammen med 🙂

Jeg gleder meg stort til jobb på Fredagskveld, og kommer til å gjøre som vanlig. Stikke hodet inn og rope “hola Como estas” og er ganske så sikker på at det kommer til å bli enda en hyggelig dag på jobb. Jeg skal gjøre mitt beste for at det skal bli det både for meg, de jeg jobber sammen med og gjestene 🙂

Alle de hyggelige gjestene vi har på besøk gjør også jobben min til den beste. Og jeg håper at jeg får treffe mange av dere snart på Aur Gjestegård 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg