Er klar :-)

Da er jeg klar for en ny uke, en uke med jobb hele uken. Og kan ikke si annet en at jeg gleder meg, vet det blir en uke som hodet og kroppen ikke komme til å være helt enig. Hodet vil alltid mer en kroppen, men hodet vinner 🙂 Man må jo tåle litt vondt for sånn er det bare !

Blir så glad av og være på jobb og yte, gir dagene mening. Så må jeg bare være egoist og slappe av de dagene jeg jobber kveld. Her skal det bli en uke hvor jeg skal  ta mest hensyn til meg selv og jobben, og det er lenge sidn sist jeg gjorde.

Ønsker dere alle en fin uke, det skal jeg ha. For den som vil den kan !

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg