Så er russetiden snart igang

Det er ikke første gangen jeg er russemor, men jeg må si jeg går inn i en tid hvor jeg ikke sover like godt om natten. Det er ikke til å legge skjul på at det blir mye drikking, men sånn er det bare og det får man ikke gjort noe med. Men det vi som russeforeldre kan gjøre noe me er å ta en prat men våre ungdommer om er respekt.

Som mor til en jente så er jeg opptatt av at hun skal være trygg der ute! At hennes nei skal bli respektert, er jo ikke så dum at jeg tror at hun er en engel heller. Men det må være hennes valg.

Som russeforeldre må vi ta en parat med våre barn og lære dem gode verdier og respekt for andre .Det er ikke  kult og ødelegge andres liv, eler ditt eget. Og ikke respekter et nei for et nei er like kriminelt selv om man er russ. Så kjære russeforeldre ta en god pret med deres russebarn om respekt !

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg