En ny vår

Sakte men sikkert så kommer det en ny vår nå, da våkner jeg opp til liv. Alt er så mye bedre når jeg vet at det går mot sommer, og jeg håper på masse sol.

Er ikke jeg på jobb så løper jeg ut i solen og lar alt annet ligge, vi bor da tross alt i Norge så vet jo ikke hvor lenge det varer.

Og i dag ble det hvit igjen, men det blir jo ikke lenge for våren er her nå.

Tenker det er på tide og gi meg selv en ny vår også, tørre og ta noen  sjanser å gå et steg videre. Prøve å sette noen drømmer ut i liv, vise meg selv at jeg tørr og kan 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg