Når du har en super dag på jobb :-)


Ja med verdens beste jobb på Aur Gjestegård, så blir man så full av energi eter en vakt på 7 timer så er det ikke noen skak og komme hjem og stille seg på kjøkkenet og lage middag til familien 🙂

Jeg har en jobb som ikke gjør meg sliten eller lei av mat, så når jeg kommer hjem til mine så er dt ikke noe problem og lage god middag til de hjemme heller 🙂 Det e vel et tegn på at trivselen er stor, og at jeg elsker det jeg driver med.

Jeg elsker jobben jeg har, og det kommer mine til gode. For når mor trives så blir det bra for alle 🙂

Jeg må si det at jeg blir satt så pris på i den jobben jeg har gjør livet mitt så godt 🙂 Det er bare så herlig å være meg om dagen:-)

Så på Aur Gjestegård finner du meg blid og glad 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg