Hvis man vil gjøre livet surt !

Ja da hvis man vil gjøre livet surt for seg selv og andre så  er det jo mange muligheter for det, men hvor for spør jeg ? Blir livet ditt noe bede av det, nei. Se heller de fantastiske tingene som livet har og by på og gjør det bete ut av det 🙂 Ta de små tingene og sett pris på de, gled deg over livets små gleder.

Lik deg selv for den du er, for det er ra nok. Man må elske seg selv og se de posetive små ting i livet og lære seg og glede seg over de.

Ja da jeg harve der hvor jeg har hat lyst på og gi opp jeg. Men det er takket være meg selv og trassighet jeg har jobbet meg til og finne mitt lykkelige liv. Det er det ingen andre en meg og mange års jobb som har gitt meg. Og jeg er  så glad for at jeg ikke ga på.

Jeg har en fantastisk Norsk familie, men når jeg kan ha min Colombianske familie også så er jeg bare så lykkelig. Og det kan jeg take meg selv for at jeg aldri ga opp og var positiv.

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg