Rik og berømt :-)

Tenk i dag er det er denne vakre jenta 23 år, og jeg husker den dagen som det var i går. Jeg følte at det var på tide og dra på sykehuset, for jeg hadde jo fått tre barn før. men der fikk jeg beskjed om og dra hjem igjen, bare 3 cm åpning så lenge igjen til det ble noen fødsel her.

Litt passe sur dro jeg hjem, tok et bad og rigget meg til på sofaen for og se på Rik og berømt. Men kjente fort at dett går jo ikke, så far ringte ambulanse. de ville ikke ta meg med da de mente at de vile få en fødsel i ambulansen og at det var bedre og bli der vi var. Fødselslege ble sendt fra Ahus og stuen ble forvandlet til en fødestue på en to tre.

Og der ble denne bestemte unge damen født, midt under Rik og berømt. Jeg ble møtt på Ahus av samme jordmor som sendte meg hjem igjen. Hun sa ” der snøyt du meg for en fødsel ” hadde jeg vært litt piggere hadde jeg nok hoppet opp og gitt henne en mitt på tryne.

Er så stolt av denne jenta som jobbe hardt, tørr og si hva hun mener og står for det 🙂 Hipp hipp hurra for Victoria 🙂

xoxo Jacqueline

7 kommentarer
    1. Leste bloggen din fast for rundt ett år siden da jeg gikk gravid med min egen datter. Syntes det var så spennende å se hvordan du taklet en hverdag med så mange barn, samtidig som du beholdt dine hobbyer med hund og mat! Begynte å ta turen innom bloggen din igjen for to uker siden, var så glad for å se at du fortsatt blogget, dessverre blogger du ikke like mye/ofte som du gjorde for ett år tilbake, men forstår godt om du ikke har tid til det nå som jeg selv har blitt mor. Ville bare gi beskjed om at du har trofaste lesere som meg som gjerne vil se mer blogging fra deg hvis du finner tiden til det! Familie livet og hverdagen din er gøy å følge! Hilsen Inger fra Larvik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg