Ta ansver for egen helse

Jeg har selv fibromyalgi, og er ikke i like god form alle dager. Har hatt en periode hvor jeg har vært hjemme, kjent virkelig på vontene her nog der og vært sliten som en strømpe. Har også en rygg som ikke har hat godt av og bære frem 8 barn.. Men man må ta ansvar for egen helse, ingen ting blir bedre av og synes synd på seg selv og legge seg ned, det blir helle verre.

Det er en tankevekker at fedme koster samfundet  vårt mer en røykerer . Vontene  blir vonde men fortsetter du etter det blir det ikke verre har jeg erfart.

Min største helse gevinst er en jobb jeg trives med, spise variert og tren litt. og det skal sies at jeg ikke liker og trene, men jeg vet jeg må for og holde meg i gang. Må faktisk ta ansvar for egen helse, de som ikke gjør det skal faktisk ikke klage. Det er en del de ute som klager og syter men ikke tar tak for å gjøre ting bedre for seg selv, e du syk må du tenke på det som kan gjøre dagene dine bedre ikke bare syte og ikke ta grep !

xoxo Jcqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg