Så godt jeg kan

Det har vært noen travle dager i mai, konfirmasjoner, nasjonal dag med mye mer. Så det har blitt en del lange dager på jobb for mor, og jeg gjør så godt jeg kan 🙂

Med en kropp som ikke alltid er på parti med meg så har jeg kjent løpinga opp og ned ganske godt. Men man må bare tåle  noen vonter, og lære seg og slappe av og kose seg mellom slaga 🙂

Tar en velfortjent tur til Kiel på Onsdag, men skulle så gjerne vært og besøkt familie i Colombia snart for jeg savner de fryktelig. Men har et mål og jobbe for, og verdens beste jobb så vondt får være vondt og du verden hvor  mye bedre jeg har det med meg selv. Jeg blir bare sliten og deppa av og ikke ha noe meningsfylt og gjøre 🙂 Men ut på tur blir bra 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg