Colombia verdens hotteste,jaaaaa <3

Jeg står i kå i butikken os ser meg rundt, og va er det jeg får se. Pleier ikke og kjøpe blader, men dette må jeg bare ha med hjem 🙂 Omtalen om mitt kjære Colombia må jeg bare lese.

Her er min ” hjem by ” Cartagena omtalt som dronningen av den karibiske kysten. Og det kan jeg si meg helt enig i, for finere sted vet ikke jeg <3 Er nok litt partis der jeg da men :-)))

Og Islas del Rosario kan nesten ikke beskrives med ord, må oppleves. For her får du virkelig følelsen av og være i Karibien  <3

Jeg har jo vært i dette fantastisk vakre landet flere ganger, og flere skal det jo bli for mitt vedkommende. Anbefaler dere og sette dere litt inn i hvordan det virkelig er i dette fantastisk vakre landet i dag. Henger nok igjen en del som ikke har fått med seg den positive forandringen som dette lander har hatt.

Savnet til familien og vakre Cartagena er stort, kan ikke ente med og komme tilbake og nyte livet <3 En ting er sikkert at alderdommen blir i Cartagena for meg <3

xoxo Jacqueline

4 kommentarer
    1. Har så lyst å oppleve Columbia en gang! Ser fantastisk ut, kultur, mat og personer!
      Når tar du turen”hjem” til Columbia igjen Jacqueline?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg