Samme språk <3

Mor har jobbet og jobbet for og lære og snakke Spansk, noe jeg egentlig ikke skulle behøve å gjøre siden det er min fars morsmål. Han burde jo helt klart lært meg dette språket, siden han aldri lærte å snakke Norsk noe særlig heller, men nei da.

 

Så her har jeg jobbet dag efter dag litt og litt, og nå kan jeg nok til faktisk og kunne kommunisere litt med min kjære Yadira på samme språk.

Men jeg har en lang vei igjen før jeg kan dette språket flytende, men jeg er på rett vei.

En del av og finne meg selv er å lære Spansk, det er jo en del av meg og mine røtter. Og endelig kan jeg nok til og se gleden av og kunne kommunisere litt ed min kjære familie <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg