Den perfekte gave <3

I fag fikk mor en overaskende gave ut av det blå av datter Cassandra, og det var den perfekte gave. Så utrolig hyggelig og få, men her har mor en jobb og gjøre 🙂

En jobb jeg ikke klarte å vente med og sette i gang med, dette skal bli gøy 🙂 Her blir det mye mimring og gode tanker som skal fylles inn og bli til en medet personlig bok som skal gis tilbake til Cassandra med tiden <3

Ja det må jeg si var den perfekte gaven og få, og vil bli den perfekte gaven og gi <3

Min kjære kom tilbake fra USA i går så da ble det gave på mor da også, gaver flere dager på rag jo. Må bare si heldige meg jeg som fikk perle øredobber og anheng <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg