Noen av oss er bare ikke så gode !

Jeg har aldri vært særlig god til og skriv og lese, og det er mange som meg. Skal jeg la meg stoppe av den grund, nei. Jeg har alltid slitt med dette, og det ble ikke noe bedre etter et sykdoms tilfelle, bokstavene blander seg og blir litt hulter til bulter. Men jeg kan jo ikke slutte og skrive av den grund, heller tvert i mot.

Bare jobbe hard.t for og prøve og lære et nytt språk, vet jeg sikkert ikke blir kjempe god i Spansk men det kan da ikke stoppe meg. ,Må bar gjøre så godt jeg kan, og være fornøyd med det jeg klarer og få til. Noen ganger så overasker jeg meg selv med og ha lært mer enn jeg  tror, og det fin er det at Spansk og engelsk talende er ikke like opptatt av og påpeke feil som det normenn er. De forstår og synes det er hyggelig at du snakker og skriver til dem<3

Jeg lærte og snakke norsk og engels som liten da min ar ikke snakket norsk, men skrive er jeg jo ikke god på. Men det er mange med meg som vår kronprins, Erna og mange mennesker som har kommet langt som sliter med det samme som meg. Så her er det ingen grund til og gi opp, bare og stå på og ikke gi seg, da er man en vinner. Så får de som tror de er så mye bedre bare ha det så godt, der er ikke perfekte de heller nåe alt kommer til stykke tenker jeg.

Viktig å være stolt av seg selv og det man får til, da får man til mer <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg