Tid for forandring

Ja da går vi inn i en tiden jeg egentlig ikke liker, høst og mørkere tider. Jo da jeg liker tanken på at det nærmer seg jul, for mor elsker jul. Men høst og vinter er jeg ikke særlig glad i, og blir litt små deppa av det. Forstår mer og mer hvorfor min far alltid var sur på denne tiden av året, etter at jeg har vært i Cartagena <3

Får mer eller mindre året rundt med dette hadde jeg fint klart og leve med. Og julen i dette landet er helt ok med masse pynt og slik som mor liker <3

Så skifte gardiner og masse lys må til, tid for forandring. Er jo heller ikke lenge til mor begynner og pynte til jul, gjør meg gald så da gjør jeg det.Er jo ikke noe som sier at man ikke kan ha røde gardiner og lys i november da 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg