Snufs, snufs da er jula i gang <3

Snørra renner og jeg nyser og nyser, god gammaldaks forkjølet er jeg blitt. Men det kan jo ikke stoppe meg da, er ikke syk bare litt tufs 🙂

Men nå er jule forberedelsene i full gang i heimen. Er spent på om jeg klarer å få dette til like bra som min elskede mormor. Men må da prøve så godt jeg kan på det.

Mitt Colombianske jule tre er på plass, og jeg bare elske det. Jeg er sent ute etter Colombiansk jule forberedelser, de tok fram  treet for flere uker siden. Jeg elsker det andet jeg 🙂

Nå er det bare å legge snørr og andre tunge ting til side, brette armene opp og gå inn i et jobb maraton, og jeg elsker det <3

oxox Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg