Heldige meg <3

I dag ble jeg tatt med ut på middag sammen med 4 av mine herlige døtre og min kjære. Deilig og slippe å lage mat selv, bare sette seg ned å hygge seg.

Gaver til mor ble det også flere av <3

Mor elsker jo gaver så det var gøy med pakker å pakke opp<3

Så bar det inn til Lillestrøm for å gå på kino sammen med 6 av mors herlige unger, gjett om jeg koset meg.

Så var dett en siste gave før dagen var over, gaven som tar meg hjem så jeg forhåpentligvis tar meg til Colombia så jeg endelig får treffe min søster <3 Og jammen vant jeg hele 60kr i EXTRA også 🙂

Takk for at dere har gjort dagen min  så fin <3

xoxo Jacqueline

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg