Hva i all verden foregår i hodet på noen lurer jeg ?

Er på nyhetene at hus i Nes er blitt totalt rasert av hjemme alene fest, hva i all verden foregår i hodet på noen lurer jeg? Hva har du lært om god oppførsel og respekt for andres ting hjemme? Er man gammel nok til å gå ut og feste bør man vel vite forskjellen på rett og galt!

Har jeg ikke lært mine barn bedre oppførsel enn som så har jeg gjort en dårligjobb som forelder! Kan man klandre foreldre, jeg sier ja. Håper virkelig at jeg har lært mine barn at man oppfører seg litt bedre borte enn hjemme. Og ikke minst og ha respekt for annen manns eiendom, det som ikke er ditt det har man respekt for.

At t glass eller fire blir knust det er så, må regne med litt svinn i store bedrifter. Men detter er jo helt horribelt, og uakseptabelt at man kan oppføre seg på denne måten. Hadde jeg fått høre at mine barn hadde vært med på noe slik så hadde det vært månelyst.

Når vi nå går inn i nyttårs feiringen så må vi foreldre ta en snakk med våre barn om respekt for andre og annen mans eiendom. Og eiendom er også annenmanns kropp ! Er da ikke fritt fram selv om man har drukket, klarer man ikke det så får man la være å drikke tenker jeg !

Ønsker ale med dette en fredelig og hyggelig nyttårsfeiring <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Utrolig utrolig bra skrevet! Kunne ikke vært mer enig med deg. Men hvis du har denne holdningen og respekten er jeg helt sikker på at dine barn går rundt med den også. Oppførsel og meninger smitter gjerne av på sine barn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg