Er du syk, eller vil u være syk ?

Jeg kjenner folk som er virkelig syke, kreft. Er positive og vil ha mest ut av livet. Jeg kjenner folk som er syke og syter og klager, har andre ikke

dødlige diagnoser. Litt rart men de som ikke er så syke syter mest og har det verst.

Noen har handikap skilt i bilene sine, men de går lange turer og bestiger fjed. Er dette riktig, er du så syk da? Nei det er du ikke, vil være sykere den du er.

Noen av oss har noen utfordringer, men vi er vel ganske heldige i forhold til de som virkelig er syke. Gjør oss nok sykere enn vi virkelig er, tenker jeg.

Jeg vet at denne kroppen ikke holder ti 67, men jeg skal gi så mye jeg kan o gå ned med flagget til topps. Med en positiv holdning kommer jeg langt <3

xoxo Jacqueline <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg