Høye forventninger

Ja da har jeg vært og besøkt denne karen igjen, har høye forventninger til det.Hann her har jeg hilst på tre ganger, og en som står i Wien. Begynner jo og bli godt kjent med denne karen nå, så får håpe han gir meg litt god karma. Så jeg kan hjelpe de i min familie som trenger  hjelp, og hjelpe vil jeg <3

Det er ingen tvil om at det er høytid over en messe, litt spennende og mystisk for meg. Men min familie er katolikker så det må jo undersøkes, og fascinerer  meg på en måte. 

Jeg er ikke noen religiøs person , og dett kommer jeg ikke til å bli nå heller. 

Men bygg,arkitektur, og statuer fascinerer meg <3

Så er jeg tullete nok til og like tanken med god karma da <3 Og et fint bilde ble det i det minste :-))

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg