Hvorfor så misfornøyd ?

Etter å ha vært en tur i mitt “hjem land ” Colombia så lurer jeg på hvorfor vi er så misfornøyd med hva vi har?

Min hund ligger på silke pute i en rococo sofa, min søster ligger på en madrass på et mur golv ! 

Vi har så mye vi, men er vi fornøyd med livene våre, nei da. Vi burde virkelig skamme oss vi, for vi vet virkelig ikke å sette pris på det vi har. Klager og syter gjør vi for at vi har så vanskelige liv.

Dette er den bedre delen av gaten hvor min søster bor. Hun eier en gyngestol og en madrass.

Og gyngestolen fikk jeg sitte i, for jeg var heders gjesten. Skammer meg virkelig på våre veiene. Vi som har all verdens luksus problemer og ikke takler verden.

Vi har det så jævla bra vi,så det er på tide at vi lærer oss og sette pris på det.

Fine hjem og den maten vi måtte ønske, men fortsatt misfornøyde med det meste er vi.

Nå må vi virkelig se hvor godt vi har det, og være litt fornøyde. Og se at det er de der ute som sliter, Men er fornøyde med det lille det lille de har. Her er det ikke snakk om og ikke kunne spise ditten og datten, er bare glade for og ha noe å spise.

Vi burde se og føle på dette, da er ser vi at livene våre ikke er så mye å klage over når alt kommer til stykke. Og blir vel som meg sittende igjen ed litt skam istedet !!

Finn noen og hjelpe så gir deg så gir det deg en god følelse. Jeg prøver og hjelpe min familie men den er stor, så det jeg kan gi er bare en dråpe i havet, men alt er bedre en ikke noe<3 jeg snu ikke ryggen til slik min far gjorde ! Hjelp meg og hjelpe <3

Føler det ikke greit at min søster bor slik ;-(

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg