Ble ikke som jeg hadde tenkt.

Kort dag på jobb på Fredag og fri helg, skulle få gjort så mye jeg.Men det ble ikke som jeg hadde tenkt nei,så langt der fra.

Et kles kaos med en blanding av vinter og sommerklær etter turen venter fortsatt på å bli sortert, strøket og brettet. Men der får det ligge en stund til, og er det noen som trenger noe av det så får de finne det selv. For nå er det ny arbeidsuke så da er det den som får min prioritet.

Men med noen Paracet så kom jeg meg i kirken på konsert på Lørdag. Var sliten og i dårlig form, men angrer ikke på at jeg dro for det var virkelig bra. Hadde jo også vært så heldig og være barnepike på to småfrøkener tidligere på dagen. Vi lagde vafler og koset oss veldig, de var rene når de kom, men slettes ikke når deg dro hjem 🙂

Og i dag har mor hat alle sine vakre døtre på middag. Da føler man seg jo bedre med en gang <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg