En fantastisk helg <3

Ja mor har hat en fantastisk helg trass i litt dårlig form. Det er takket være hennes herlige familie som hr vært på besøk.

Etter en dag på jobb Fredag ble det lett med ost og kjeks med min kjære, Cassandra og hennes hyggelige kjæreste.

Lørdag pinnekjøtt middag med min kjære,noen døtre,mor og bror. Så kom Cassandras kjæreste og yatzy og latter ble det, god stemning i huset <3

Søndag med min kjære, barn og hyggelige kjærester,vafler og pizza. og god stemning i huset.

Og min kjære Yadira var med på Facetime fra Colombia. Masse hyggelige meldinger fra min colombianske familie har tikket inn, så avstanden er jo ikke så stor <3

Så heldig som har en så stor herlig familie her i Norge og i Colombia, og takket være FB kan vi faktisk være sammen uten å være sammen <3 

Jeg er virkelig heldig som har en så stor familie, og større blir den med de herlige kjærestene barna mine har <3 

xoxo Jacqueline 

4 kommentarer
    1. Nei å nei så hyggelig dette høres ut! Perfekt start på påsken. Hørtes helt nydelig ut med pinnekjøtt, julen varer trossalt helt til påske eller hva! Også så hyggelig at Cassandra har fått seg kjæreste? Eller jeg regner med hun nettop har fått siden jeg ikke har hørt noe om han før? Ved mindre dette er han samme som du fortalte var så glad i dine vårruller for et par år siden
      Hyggelig er det uansett, svigerbarn kan bringe så mye glede 🙂
      Hilsen Margrete

    2. Så utrolig koselig, nå har jo nesten alle barna kjærester! Det blir mange svigerbarn på deg hvertfall, med den bukketten av barn!
      Håper det står bra til med alle parene og at du koser deg med svigerbarn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg