Høyt oppe og langt nede

Livet kan svinge fort, noen ganger er man høyt oppe og så langt nede. Og det fikk jeg oppleve på Onsdag med sterke hodesmerter,synsforstyrrelser, talevansker og en høyre arm som dovnet bort. Falt helt sammen og orket ikke noe, falt helt sammen og ble vel litt ubevist av hva som skjedde rundt meg, så mine kjære tilkalte lege og ambulanse. Fikk meg nå en tur med ambulanse inn til Ahus, men det husker ikke jeg.

Ja så ete jeg opp her da på overvåkningen på Ahus da. Heldig vis var det ikke slag som de hadde misstanke om, men en veldig hard migrene.

Men noen ganger kan man si hell i uhell, for når de så inn i dette tomme hodet så fant de utposing på en blodåre. Den skal de nå holde øye med så det ikke blir større og sprekker, må nå titte inn i dette tomme hodet med jevne mellomrom. 

Er nå på farta igjen og har bestemt seg for at livet må leves og settes pris på. Det er da jeg tenker at det er så viktig og smile, og hvor viktig det er med mennesker som smiler til deg og får deg til å føle deg vell. 

t

Jeg regner med og bli en gammel dame, og skal leve livet når jeg lever det og det skal jeg gjøre med et smil. Men jeg skal bil flinkere til og stoppe opp litt før jeg blir hentet med ambulanse. Det har jeg fått klar beskjed om at det er bare jeg som kan, for jeg kjenner jo når jeg tøyer kroppen litt lenger enn det jeg bør. Jeg må si stopp, det er ikke andre som skal ta styring over mitt liv for det må jeg lære selv. Distansere meg fra det som får hjertet til og hamre og kjenne det sprenger i panna, og se når jeg er sliten på en ikke grei måte. Den indre slitenheten er nok mye verre enn den kroppslige, for den er bare god.

Det er ikke noe feil med Norge, men etter og hele mitt liv og ha lengtet etter å finne mitt Colombianske meg så er dette stedet i mitt liv. Jeg håper at en dag kan jeg være der lenger enn på 14 dagers ferier, for der er det mange om holder sin hånd over meg<3

xoxo Jacqueline

4 kommentarer
    1. Så godt det ikke var mer alvorlig en migrene. Kan tenke meg at det var en skremmende opplevelse for både deg og mannen din! Håper du føler deg bra, og at du er flink til å ta vare på deg selv <3

    2. Huff av meg dette var fælt å høre! Men så var det kanskje bra det skjedde også så legene fant denne blodåren. Alle ting skjer av en grunn! Måtte du ha masse god bedring! Hvordan går med din datter og magen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg